Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Asseco SEE
Gabriel Kaufmes
Storage Systems
Network Attached Storage
8 Plus
targ ITC
tendinte marketing
Distribuitor regional
Pathfinder Management and Consulting
Hyundai IT Europe
Sage BI
Nokia Lumia 925
Valentina Sandu Dediu
iF Design Gold 2012
IRIDEX
Codecs
telecom conference
Teleprezenta
meseriile viitorului
help desk